Packning

Imorgon så åker jag iväg på en weekend. Ska till Stora Brittannien och fotbollsstaden Manchester. Jag har haft ett jobb där jag reste väldigt mycket. I början packade jag stora väskan varje gång. Men numera är jag ett självutnämnt packningsproffs. Räknar hur många dagar jag är borta, vilken typ av kläder och framförallt välja kläder som går att matcha med varandra! Sminket är ett minumum. Ögonskuggor kunde förr fylla en halv necessär, nu är det bara en palett med 4 olika färger som passar allt. Duschcreme, schampo mm är bara reseförpackningar = minimalt med plats! Har du något bra packningstips?

Kommentarer
Postat av: Emma berg

vad rolig blogg du har!kram Emma

2010-07-24 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0