Julgranstips

Hos mig är granen klädd sen ett par dagar tillbaka (okej då, nästan en vecka..). I år är det klarröda kulor, glansiga guldiga kulor och frostade guldiga kulor. Sen naturligtvis "specialarna" som jag fått av J när han var i Tyskland. Det är en glittrig klacksko, en champagneflaska, en jordgubbe och ett hjärta. Idag kom också de små polkastängerna upp.

Men nu vill jag ha lite tips på hur ni klär er gran? Har ni olika teman varje år eller har ni en standardklädsel? Matchar ni presentpappret med kulorna i granen? Skriv en rad om er gran i kommentarsfältet nedan så vi får veta.

//Therese

Kommentarer
Postat av: Sandra

DUM FRÅGA!



Naturligtvis har vi olika kulor i granen varje år! I år är det bara röda kulor och polkagrisstänger!

Glittret skall alltid viras runt granen och julklapparna matchas naturligtvis med kulorna i granen! I år har vi rött papper med gammaldags röda tomtemotiv på! Skulle aldrig komma på tanken att slå in en julklapp med affärens papper :)



Nästa år är min plan att julen skall vara lila och silvrig.. .vet inte om det är för vågat än, men jag har ju ett helt år på mig att bestämma mig :)

2009-12-21 @ 10:24:31
URL: http://nogg.se/sandraborgh
Postat av: Therese

Jag hoppades att du skulle svara Sandra för det var dig jag hade i åtanke lite när jag skrev frågorna :-)

Vi får byta granbilder med varandra :-)

2009-12-21 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0