Nyårsbubbel

Som bubbelfantast så lusläser jag GP:s tester av olika mousserande och en del köper jag sen på systemet och testar. Några favoriter som alla passar till nyår är just nu:
Chapel Hill sparkling för endast 59:-! Ett riktigt fynd måste jag säga!
Rotari för 99:- är ett rosa bubbel (rosa kan aldrig vara fel) som passar i både bastu och bubbelpool (båda testade bara för ett par månader sedan).

För samma ringa summa kan man även köpa Louis Bouillot som smakar mycket dyrare.

Vill man smaka champagne så är det bara Taittinger som gäller för mig. Sådär, spring nu till systemet och handla en flaska eller två innan de tar slut.

Skål!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Louis Bouillot ÄR en höjding! Smakar både lyx och kvalitet! Jag fick en fredagskänsla idag och kommer att köpa en Chapel Hill sparkling för ha till på söndag när vi ska göra julgodis, jag och barnen + kusin Belinda 18 år.

Tack för tipset!



ps. hur går det med fotbadandet?

2009-12-17 @ 14:14:30
Postat av: Josefine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 15:24:54
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Linnea

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 05:08:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0